19 May 2009

Jualan Mega Murah Gila

Salam Sejahtera

Kami dengan sukacitanya menawarkan baka boer Australia murah gila...!!

Anda jangan khuatir, kerana baka boer yang kami bawa masuk ini telah distabilkan selama hampir 2 bulan di kandang. Malah, kami telah memberi keistimewaan kepada beberapa ekor pejantan untuk berkahwin dengan mereka. Kini sedia membiak, beranak pinak dikandang saudara!

Jadi apa tunggu lagi, sementara stok masih banyak. Harga boleh nego! Dan paling utama, "siapa cepat, yang gebu dia dapat." Saudara berhak memilih mana yang berkenan dihati (besar, gemuk, cantik? Janji puas hati lorrr)

Belian pukal sangat kami alu-alukan!!

Harga kami murah? Bukan niat kami nak 'kill market' tapi stok yang kami bawa ini, banyak sangat sehingga ?,000 ekor, yang sedia untuk dijual.

Dengan kerjasama rakan network kami, maka pada minggu lepas kami telah memindahkan sedikit ke kandang Al-Falah (Jalan Kebun) untuk tatapan, tempahan & jualan.

Seperti biasa kami sediakan boer betina yang sihat-sihat dengan pelbagai gred F1/F2 & F3/F4. PERCAYALAH memang murah gila..

Sehari selepas penghantaran ke kandang Al Falah

Boer betina F1/F2
berat purata 25kg hanya rm600/ekor
&
Boer betina F3/F4
berat purata 25kg hanya rm780/ekor

Yang ini, induk-induk 11 bulan hingga 14 bulan

Induk boer F1 hingga F4
berat purata 35~40kg hanya rm850~900/ekor


Namun, bagi saudara yang memerlukan baka boer tempatan, stok masih ada untuk anda. Ada beratus-ratus ekor juga lah.... Jangan segan nak bertanya, walau dengan sms.

Hubungi kami segera!! Berminat atau ingin tahu tentang: "Jualan Mega Gila, Harga Murah Gila!"

No comments: